BETALEN

De Sigro hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Bij de eerste bestellingen vragen wij om een vooruitbetaling. Ook is het mogelijk om via Ideal te betalen.

RETOUR ZENDEN

U kunt de artikelen die u bij ons gekocht heeft tegen voorwaarden retourneren. Er zijn twee redenen waarom u zou willen retourneren: A) u heeft een klacht B) u heeft een verkeerde maat besteld.

A) Heeft u een klacht over het product? Dan verzoeken wij u hierover telefonisch contact met ons op te nemen via 0592 264975 of via de e-mail: info@sigro.nl. Het is waarschijnlijk dat u de goederen aan ons moet retourneren, zodat wij de klacht kunnen bekijken en beoordelen. Aan de hand hiervan wordt er bepaald of dat er iets hersteld word of dat er een omruiling zal plaatsvinden. Voeg bij retourzendingen altijd een begeleidende brief toe met alle informatie (klacht en klantgegevens).

B) U heeft een verkeerde maat besteld. Sigro biedt u de mogelijkheid om een monsterzending en/of een maatserie te ontvangen. Zo kan ieder personeelslid de kleding passen en de juiste maat vaststellen. N.a.v. een monsteraanvraag ontvangt u een bevestiging zodat u de tijdelijke betaling kunt verzorgen. Zodra wij de betaling ontvangen hebben sturen we de gewenste monsters/pas maten op. Als wij de artikelen retour ontvangen, wordt het bedrag weer terug gestort op uw rekening. Hiervoor heeft u 14 dagen de tijd. Na deze periode kunnen wij de monsters helaas niet meer retour nemen. Aangezien we deze service bieden accepteren wij dan ook geen klachten over bestelde artikelen waarvan de maat onjuist is. Deze retourzendingen worden geweigerd.

Als u buiten de gestelde voorwaarden een artikel terugstuurt dan komt de betalingsverplichting niet te vervallen. Neemt u in geval van twijfel alstublieft contact op met ons. Wij accepteren alleen artikelen die ongedragen zijn en die nog in de originele verpakking zitten met labels. Stuur het artikel inclusief alle toebehoren, binnen 7 werkdagen terug vergezeld van de originele factuur/pakbon in een deugdelijke verpakking.